Snart åker jag!!!

Ahhh nu är det äntligen dags. I övermorgon lyfter vi mot Gran Canaria och solen :)

Och efter den senaste tidens mörker, regn, halsfluss och allmänt elände så känns det mycket behövligt!

Imorgon blir det bara halvdag på jobbet och sen åker jag och Lotta med kissarna till pensionatet (kommer sakna mina missar....) och sen ska det packas och grejas :) Kan knappt fatta att jag snart får ligga på en strand och sola, äta god mat, shoppa och bara ha det bra....

Sen väntar faktiskt nåt spännande när jag kommer hem också.. vem vet vad det kan leda till. Vill så gärna men vågar inte hoppas för mycket....

Återkommer när jag är hemma igen brunbränd och förhoppningsvis utvilad haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback