Hemma igen

Nu är jag hemma efter en helt underbar vecka i solen! Vi har haft fantastiskt väder och badat och solat varje dag. Hotellet var helt okej och hade en mycket trevllig pool :)

100354-38


Vi har ätit massor av god mat och druckit gott vin, och förmodligen gått upp ett par kilo hehe... Sanddynerna på Playa del Ingles var häftiga, jobbiga att gå över och speciellt om man råkar gå mitt in på nudiststranden hahaha..... Spenderade en kväll med en av mina jobbarkompisar och hennes man och det var mycket skoj. Galet att de har svenska dansbandskrogar där nere måste jag säga. Annars verkar Gran Canaria vara lite av ett gayparadis, har aldrig sett så mycket gaypar och regnbågsflaggor.... Som tur var fanns det några straighta trevliga killar också ;) Dock inträffade lite tråkigheter också som på alla resor... min kamera blev stulen så det finns inga semesterbilder förutom några som Kajsa tog.... Fick spendera en intressant eftermiddag på en spansk polisstation, de där med effektivitet har de inte börjat med där kan jag säga. Hoppas att jag får ut lite av värdet på hemförsäkringen i alla fall. Sen blev Kajsa sjuk de sista dagarna så hon hade inte så skoj.... Men annars var det grymt och vi har supertrevligt tillsammans. Känner mig utvilad i alla fall och har inte haft en tanke på jobbet....

Vi kom hem igår natt så jag har varit ledig idag och spenderat dagen i Stockholm på en arbetsintervju :) Dock tror jag inte att jobbet var riktigt nåt för mig men företaget är väldigt intressant så det var värt det ändå för att knyta lite kontakter till framtiden kanske.... åt lunch på gamla jobbet också och det var otroligt kul att träffa dem igen allihopa.

Sen har jag hämtat hem katterna som jag har saknat massor. De verkar väldigt glada att vara hemma igen :)

Nu är det bara en dag kvar på den här jobbveckan och då har jag kurs... skönt..... sen är det helg och första advent. Helt galet vad tiden går fort. Ska pyssla lite och sätta upp lite julpynt tänkte jag. Funderar på att åka hem och adventsfika med familjen på söndag. Måste ju få se den omtalade braskaminen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback