Ready to go home

Imorgon är det sista dan på jobbet det här året :) Och det blir bara en halvdag... såå otroligt skönt det ska bli att få vara ledig. Hade både handledning och utvecklingssamtal idag och jag blir alldeles matt av alla förändringar som är på gång och som ingen vet någonting om. Får se hur jobbet ser ut när man kommer tillbaka efter nyår.... Nu har jag i alla fall önskat att få byta arbetsuppgifter få se hur det går...

Julklapparna är klara. Ska bara packa kläder och grejer imorgon sen är jag klar att åka. Kissarna blir hämtade efter lunch och sen åker jag hem på eftermiddagen....
Hem och bort . Hem till dem jag älskar mest. Bort från allt jag inte orkar hantera just nu.

Snart är det jul....

100354-43

Kommentarer
Postat av: Ida

God Jul och Gott Nytt År, vännen!
Vi kanske ses ute på juldagen?! ;)
Stor kram
Ida

2006-12-22 @ 16:39:40
Postat av: Anonym

Hej Maria!
Hoppas du får en jätteskön julhelg! Själv åker jag upp till fjällen imorgon.
Många kramar,
Minna

2006-12-22 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback