Förväntansfull

Igår träffade jag gamla gymnasiegänget, eller i alla fall de flesta av dem... Vi åt middag hemma hos Tina och det var supermysigt. Först känns det lite märkligt att träffas men efter ett tag är det som det var igår... Det märkliga är att man fortfarande har samma bild av varandra som vi var då, trots att vi alla nog har förändrats väldigt mycket sedan dess. Lite spännande. Mycket hade hänt sen sist och det är alltid lika kul att höra om deras äventyr :)

Var hos tandläkaren idag och det är ju alltid en intressant upplevelse. Fortfarande inga hål men hon petade bort tandsten med ett verktyg från helvetet.... usch... Men nu är man nyputsad och som ny i munnen :)

Ja nu börjar det närma sig nyårsafton och bröllop. Men konstigt nog känner jag mig lugnare nu för nu har vi kommit igång med att öva ordentligt och det låter faktiskt rätt bra. Imorgon ska vi träffa pianisten också. Kommer nog bli bra det här :)   Emma håller på att jobba på bröllopspresenten som också kommer bli grym!

Ikväll myser vi vid brasan och kollar på en hel massa Grey's Anatomy avsnitt från min julklappsdvd :))))


100354-47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback