En vecka till jul

I helgen var det möhippa för Carro!

100354-41



Blev en supermysig och kul dag. Började kl 8 med champangefrukost på Stadshotellet sen var det spa, karaoke, middag och utgång. Nu börjar jag förstå att de faktiskt ska gifta sig och hur stort det är. I och för sig har de ju redan gjort det allra största; att skaffa barn... Men det ska bli häftigt att vara med på bröllopet. Jag och Emma repade idag innan jag åkte hem och det känns bra nu. Får värma upp med massa julsånger under julen först bara :)

Det var så himla skönt att se att pappa verkar må lite bättre. Får det bara fortsätta så här nu så går det helt klart åt rätt håll. Underbart att få se en glimt av min pappa igen.....

Ja nu är det verkligen bara en vecka kvar till julafton. Julkorten är postade, ligger hyfsat bra till med julklapparna, ska bara hjälpa pappa fixa en grej till mamma. Skulle vara klart redo att vara ledig från och med nu, men ska kämpa mig igenom en vecka till på jobbet. Imorgon ska vi ha jullunch och julklappsbyte och det kan nog bli riktigt mysigt.

Ser fram emot att få komma hem sen och bara vara med familjen. Saknar dem. Och speciellt min älskling  ;)

100354-42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback