back in buisness

Nu är man tillbaka på jobbet efter semestern som inget hänt. Eller jo jag har typ tredubbelt så mycket att göra för ingen annan hann täcka upp för mig när jag var borta :(  Så nu har jag jobbat sent två dar och är grymt trött på det redan...

På fredag ska vi ha personaldag/planeringsdag. Ska bli intressant att planera verksamheten när vi inte ens vet om vi finns kvar efter nyår haha... Jaja det visar sig vad som häner. Orkar inte hålla på att spekulera, vi får väl veta tids nog antar jag. Känns sjukt oplanerat och kortsiktigt tänkt allting som händer nu bara.

När jag gick hem från bussen idag i mörkret så var det så himla fint med alla adventsstjärnor och ljus i alla fönster. Det är tur att det är jul snart!

Ser fram emot helgen. Mycket.
Återkommer om det när jag vet vad jag ska säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback