åt rätt håll

Det är turbulenta dagar nu, på många sätt.

Det mesta är uppochned på jobbet med omorganisering, neddragningar och uppsägningar. Har dock fått vissa lugnande besked men man vet ju aldrig vad som kan hända. Ska ha samtal med chefen i nästa vecka för att lämna önskemål inför våren. Lite svårt att veta vad jag ska säga. Vill slåss lite för att få byta arbetsuppgifter men vet inte om det är värt det när jag ändå söker andra jobb.... Märkligt är det i alla fall att sitta och boka in massa möten i feb/mars och inte ha en aning om hur vi jobbar då...Charmen med att jobba i en politiskt styrd organisation antar jag.

Helgen blev mycket bra :) Ett steg på vägen......

Personalfesten i fredags var bättre än förväntat faktiskt. Hade mycket intressanta samtal med en tjej på jobbet som jag nog ska utse till min guru. Otroligt klok människa. Sen blir de flesta väldigt smarta efter ett par glas vin också haha

Det är så otroligt mörkt ute nu och så blåser det så rutorna skallrar..... får mig att drömma mig tillbaka till Gran Canaria och värmen. Känns nästan inte som att vi var där......

100354-39



                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback