Kattlådemöbel


Igår var jag och Emma på IKEA och jag köpte ett köksskåp som jag har förvandlat till en kattlådemöbel med lite hjälp av pappa och en sticksåg. Så nu blev det så mycket finare i hallen. Tanken är att den ska även kunna användas som en bänk ex när man sätter på sig skorna i hallen eller så...

Köksskåpet är ett
Faktum väggskåp mått 60X92 cm. Mattan i botten en badrumsmatta också från IKEA. Jag lät ett hyllplan vara en avdelare så jag kan ha påsar och spaden som används vid städning av lådan nära till hands.

Jag är mycket nöjd och katterna verkar inte bry sig alls :)

Det gamla skåpet glömde jag tyvärr fota innan jag slängde det men har ett gammalt kort från förra lägenheten på hur det såg ut i alla fall:


Och så här fint blev det nya:









På kvällen igår blev det grillning och middag ute på altanen och det kändes nästan som sommar.
Hur härligt som helst!






Kommentarer
Postat av: Popruta

åååh så fint det blev! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback